کد های زیبا سازی

ابزار رایگان وبلاگ

بچه های مثبت ها

پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی - myTV 9.0

دانلود نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی

myTV 9.0

 

 

 

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم است که توسط آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید.

 

شبکه های قابل دریافت توسط این نرم افزار عبارتند از:

شبکه‌های سراسری صدا و سیما

شبکه‌های دیجیتال

شبکه‌های استانی

پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی

شبکه‌های رادیویی سراسری

شبکه‌های رادیویی استانی

 

نسخه جدید نرم افزار myTV به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار پيدا كردن فايل های تكراری - Easy Duplicate Finder 4.5

دانلود نرم افزار پيدا كردن فايل های تكراری

Easy Duplicate Finder 4.5

 

 

 

 

وجود فایل های تکراری در فولدرها و درایوهای مختلف، یکی از مشکلات بیشتر کاربران است. این موضوع نه تنها باعث هدر رفتن فضای دیسک شما میشود، بلکه در هنگام ذخیره و آرشیو کردن اطلاعات نیز دردسر ساز است.

مثلا یک گلچین از آهنگ های خود روی CD رایت میکنید، و بعدا متوجه میشوید که بعضی از آهنگ ها چند بار تکرار شده اند.

 

گاهی اوقات ممکن است یک فایل با اسم های مختلف در کامپیوتر شما ذخیره شده باشد. (مثلا فیلمی را 2 بار دانلود کرده اید و اسم فایل با هم فرق میکند) در این صورت با جستجوی اسم فایل نمیتوانید موارد تکراری را پیدا کنید.

 

نرم افزار Easy Duplicate Finder یک ابزار کامل برای جستجو و پیدا کردن فایل های تکراری است. این نرم افزار قادر است فایل ها را بر اساس محتوای آنها جستجو کند. به همین علت اگر فایلی با چند اسم ذخیره شده باشد، به راحتی قابل شناسایی است.

 

این نرم افزار قادر است در صورت تایید کاربر، فایل های تکراری را به صورت اتوماتیک حذف کند. فرقی نمیکند فایل مورد نظر از چه فرمتی باشد. عکس، فیلم، موسیقی، متن، و ...

 

نسخه جدید نرم افزار Easy Duplicate Finder به تازگی منتشر شده است. شما میتوانید سایر قابلیت های این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه کرده در صورت تمایل آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

مجموعه بهترین تم های ویندوز هفت - Best Themes for Windows 7

دانلود مجموعه بهترین تم های ویندوز هفت

Best Themes for Windows 7

 

 

 

 

بسیاری از کاربران ویندوز 7 به زیبایی محیط ویندوز خود اهمیت زیادی میدهند.

(البته نه همه کاربران! چون کاربرانی هم هستند که همیشه ظاهر گرافیکی ویندوز را در کمترین حالت و به صورت کلاسیک قرار میدهند. چون دوست دارند محیط ویندوزشان در ساده ترین حالت خود باشد)

 

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که ظاهر ویندوز 7 برایتان اهمیت زیادی دارد، حتما از بک گراند و قالب (Theme) دلخواه خودتان استفاده میکنید.

 

آیا تا به حال یک تم جدید در ویندوز 7 خود نصب کرده اید؟ اصلا Theme چیست؟

Theme ها معمولا فایل های اجرایی (با پسوند exe) و یا به صورت قالب استاندارد ویندوز 7 (با پسوند themepack) هستند. با نصب Teheme جدید، بسیاری از قسمت های ظاهری ویندوز تغییر میکند. از جمله تغییراتی که یک تم جدید میتواند اعمال کند عبارتند از:

- تغییر بک گراند دسکتاپ

- تغییر رنگ نوار پنجره ها

- تغییر شکل منوی استارت

- تغییر آیکون های استاندارد ویندوز (مثل Computer, Documents و ...)

- تغییر شکلک (کرزر) ماوس

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه ای از بهترین و زیباترین تم های ویندوز 7 را برای شما آماده کرده ایم. هر کدام از این تم ها بک موضوع جداگانه دارند و تمام ظاهر ویندوز را تغییر میدهند. تم های این مجموعه دارای پسوند themepack هستند.

 

البته شما میتوانید در صورت عدم رضایت از ظاهر هر تم، به راحتی آن را غیر فعال کرده و تم پیش فرض ویندوز را بازگردانی کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید با تم های این مجموعه آشنا شوید و در صورت تمایل آنها را به صورت یکجا دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نسخه جدید وینمپ، معروف ترین نرم افزار پخش آهنگ - Winamp Pro 5.6

دانلود نسخه جدید وینمپ، معروف ترین نرم افزار پخش آهنگ

Winamp Pro 5.6

 

 

 

 

بدون شک وینمپ (WinAmp) معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار پخش آهنگ است. دلیل این محبوبیت علاوه بر امکانات فوق العاده این نرم افزار، سابقه 18 ساله آن است!

 

بله. 18 سال از تولید اولین نسخه نرم افزار محبوب Winamp میگذرد. این نرم افزار تا چند سال پیش به صورت کاملا رایگان عرضه میشد. اما مدتی است که نسخه تجاری آن تولید شده تا کاربران کم کم با نسخه رایگان خداحافظی کنند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه تجاری نرم افزار Winamp را به همراه سریال فعال سازی آن برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار Winamp میتواند تمام فرمت های صوتی را پخش کند. علاوه بر این، امکان تماشای فایل های تصویری (فیلم) با فرمت های مختلف نیز توسط نسخه جدید این نرم افزار امکان پذیر است.

 

محیط کاربری بسیار زیبا، پخش فایل های صوتی در بهترین کیفیت، اکولایزر حرفه ای، رقص نور، و سرعت بالا در اجرای نرم افزار، از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Winamp هستند.

 

شاید با خودتان بگویید خب، تمام نرم افزارهای پخش آهنگ این امکانات را دارند. ولی اگر تا به حال از این نرم افزار استفاده نکرده اید، به شما قول میدهیم که بعد از یک بار نصب، تبدیل به استفاده کننده دائمی آن خواهید شد!

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های نرم افزار Winamp Pro آشنا شوید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث - Google Earth Pro 7.1

دانلود نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث

Google Earth Pro 7.1

 

 

 

 

نرم افزار گوگل ارث، یا همان کره زمین گوگل (Google Earth) نرم افزاری است که امکان تماشای نقاط مختلف کره زمین توسط ماهواره های گوگل را فراهم میکند. توسط این نرم افزار میتوانید به صورت سه بعدی و کاملا دقیق، هر نقطه ار کره زمین را با دقت بسیار بالا مشاهده کنید.

 

دقت نرم افزار Google Earth آنقدر بالاست که حتی میتوانید خانه و محله خودتان را توسط آن پیدا و مشاهده کنید.

 

البته تصاویر گوگل ارث به صورت زنده (Live) نیستند و معمولا هر چند روز یک بار آپدیت میشوند.

 

علاوه بر مشاهده نقاط مختلف کره زمین، امکان دریافت عکس و اطلاعات دقیق در مورد مکان های مختلف نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب این نرم افزار، امکان اضافه کردن عکس و اطلاعات در مورد نقاط مختلف است. مثلا وقتی که شما روی برج میلاد در تهران زوم کرده اید، میتوانید عکس ها و یا نوشته هایی را در مورد این مکان اضافه کنید. این اطلاعات توسط گوگل پردازش میشود و اگر مورد تایید قرار بگیرد، بعد از چند روز در سرورهای گوگل ارث ذخیره میشود و همه کاربران گوگل ارث میتوانند آنها را مشاهده کنند.

 

همین توسعه و اضافه کردن اطلاعت توسط کاربران، باعث شده تا Google Earth شامل اطلاعات بسیاری در مورد نقاط مختلف کره زمین باشد. کافیست اسم یک مکان را جستجو کنید، و یا روی محل آن زوم کنید، تا اطلاعات و عکس های زیادی در مورد آن مکان در اختیار شما قرار بگیرد.

 

تمام اطلاعاتی که گوگل ارث نمایش میدهد، به صورت آنلاین از سرورهای گوگل دریافت میشود. بنابر این برای استفاده از آن، نیاز به اینترنت پرسرعت دارید.

 

نسخه حرفه ای این نرم افزار (Pro) شامل امکانات اضافه تری نسبت به نسخه عادی و رایگان آن است. جدیدترین نسخه از Google Earth Pro به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید نسخه کامل آن را به همراه Patch مورد نیاز برای فعال سازی، از سرزمین دانلود دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس - Mozilla Firefox 31

دانلود نسخه جدید مرورگر فایرفاکس

Mozilla Firefox 31

 

 

 

 

سرانجام نسخه 31 نهایی از مرورگر محبوب فایرفاکس منتشر شد.

 

گویا مسابقه ای که بین فایرفاکس و کروم برای انتشار نسخه های جدید شروع شده است، پایانی ندارد! تقریبا هر 2 ماه یک بار شاهد انتشار یک نسخه جدید FireFox و Chrome هستیم.

 

اما آیا با انتشار هر نسخه جدید لازم است که نسخه قبلی خود را ارتقا دهیم؟

 

از نظر ما، پاسخ منفی است. چون بسیاری از نسخه های فایرفاکس، در عمل ناموفق بوده اند. در این مورد میتوان نسخه های 19 و 23 را مثال زد که با کوهی از مشکلات نرم افزاری ارائه شدند، و موزیلا چاره ای نداشت جز اینکه سریعا نسخه های جایگزین را ارائه کند.

 

در عوض، میتوان از نسخه های محبوبی مثل فایرفاکس 16 نام برد که به دلیل پایداری بالا و محیط سریع، هنوز هم بسیاری از کاربران از این نسخه استفاده میکنند.

 

از این مقدمه که بگذریم، نسخه 31 فایرفاکس منتشر شده است. بر اساس گزارشات کاربران در سراسر جهان و همچنین تست های تیم پشتیبانی سرزمین دانلود، فایرفاکس 31 واقعا ارزش ارتقا را دارد. بنابر این اگر از نسخه های قبلی استفاده میکنید و مدت هاست که فایرفاکس خود را به روز نکرده اید، نصب این نسخه به شما توصیه میشود.

 

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس، یعنی FireFox 31 را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نسخه جدید IDM (اینترنت دانلود منیجر) - Internet Download Manager 6.21

دانلود نسخه جدید IDM (اینترنت دانلود منیجر)

Internet Download Manager 6.21

(با فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود)

 

 

 

 

نسخه جدید و بدون مشکل نرم افزار IDM منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. محیط ساده و امکانات خوب، باعث شده تا بیش از 60 درصد کاربران دنیا از این نرم افزار برای دانلود فایل استفاده کنند.

 

اما مشکلی همیشگی کاربران ایرانی، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!

 

معرفی فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود برای نسخه جدید IDM :

در این مطلب، نسخه جدید IDM یعنی Internet Download Manager 6.21 را برای شما آماده کرده ایم.

به همراه این نرم افزار، فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود هم منتشر شده است. که میتواند IDM را رجیستر کند تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

 

نسخه جدید نرم افزار IDM را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7

دانلود آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم

Comodo Antivirus 7

 

 

 

 

نسخه هفتم آنتی ویروس رایگان کومودو منتشر شد!

 

به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند هستید که نیازی به سریال و کرک نداشته باشد و به صورت دائمی آپدیت شود؟

نسخه هفتم آنتی ویروس جدید کمپانی Comodo را امتحان کنید!

 

شاید اسم کمپانی Comodo برای شما ناآشنا باشد. اما این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی است. که راهکارهای امنیتی را برای کاربران خانگی و هچنین شبکه های کوچک و بزرگ فراهم میکند.

 

فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راه کار های امنیتی برای شبکه ها بود. اما چند سالی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی (مثل آنتی ویروس و فایروال) نیز فعالیت میکند.

 

آنتی ویروس Comodo رایگان است. یعنی در هنگام نصب و بعد از آن، نیازی به سریال و کرک و یا کد فعال سازی (Key) ندارد. به همین دلیل خیال شما راحت خواهد بود که برای همیشه و بدون دردسر میتوانید از آن استفاده کنید. و همیشه هم قابل آپدیت به صورت آنلاین است.

 

اما رایگان بودن این آنتی ویروس نباید این تصور را ایجاد کند که قوی نیست! آنتی ویروس کومودو از نظرامنیت با معروف ترین آنتی ویروس های دنیا برابری میکند.

 

از نقاط قوت آنتی ویروس کومودو، میتوان به سرعت بالای آن اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های آنتی ویروس Comodo آشنا شوید و در صورت تمایل، نسخه جدید آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های بهشت و آدرس bachehayebehesht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.