کد های زیبا سازی

ابزار رایگان وبلاگ

بچه های مثبت ها

پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار قفل پوشه - Folder Guard Professional 9.1

دانلود نرم افزار قفل پوشه

Folder Guard Professional 9.1

 

 

 

 

همه ما در کامپیوترهای خود اطلاعات و فایل های شخصی داریم، که دلمان نمیخواهد سایر افراد به آنها دسترسی داشته باشند. یکی از ساده ترین راه ها برای مخفی سازی اطلاعات شخصی از دید دیگران، این است که روی Properties فایل یا فولدر مورد نظر برویم و آن را در حالت Hidden قرار دهیم. اما خوشبختانه یا متاسفانه این روزها حتی بچه های 5 ساله هم روش دسترسی به فایل های Hidden را بلد هستند!

 

بنابر این بهتر است از نرم افزاری برای این کار استفاده کنیم که نه تنها جلوی دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی ما را بگیرد، بلکه از پاک شدن یا آسیب دیدن آنها نیز جلوگیری کند.

 

نرم افزار Folder Guard Professional یک راه حل جامع و کامل برای حفظ حریم شخصی در کامپیوتر است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فولدر را مخفی کنید، روی آن پسورد قرار دهید، و جلوی پاک شدن عمدی یا تصادفی آن را بگیرید. به این ترتیب اطلاعات شخصی شما درون آن فولدر کاملا امن خواهند بود.

 

نرم افزار Folder Guard Professional امکان ایجاد محدودیت برای بخش های مهم ویندوز (مثل Task Manager) را نیز دارد. تا خیال شما راحت باشد که وقتی پای کامپیوتر خود نیستید کسی نمیتواند به اطلاعات شخصی شما سرک بکشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2

دانلود نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده

Software Informer 1.2

 

 

 

 

آیا دوست دارید به محض انتشار نسخه جدید یک نرم افزار از آن باخبر شوید؟

 

هرکدام از ما ده ها نرم افزار مختلف بر روی ویندوز خود نصب کرده ایم. بسیاری از آنها نرم افزارهای محبوب و پرکاربرد ما هستند که همیشه با آنها سروکار داریم. و چه بهتر که همیشه جدیدترین ورژنآنها را بر روی ویندوز خود داشته باشیم.

 

اما اطلاع از به روز رسانی تمام نرم افزارها کار بسیار سختی است. باید به سایت تک تک آنها سر بزنیم و ببینیم که آیا نسخه جدیدی منتشر شده است یا خیر.

البته بعضی از نرم افزارها امکان Check for Update دارند که بلافاصله بعد از انتشار یک نسخه جدید کاربر را مطلع میکنند. اما این قابلیت در همه نرم افزارها وجود ندارد.

جستجوی سایت های دانلود برای اطلاع از نسخه های جدید هم کار دشوار و زمان گیری است.

 

در این مطلب، نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که به راحتی میتواند شما را از جدیدترین نسخه از نرم افزارها مطلع کند.

 

نرم افزار Software Informer قادر است تا سیستم شما را اسکن کرده و لیست تمام نرم افزارها و بازی های نصب شده را کنترل کند. سپس از طریق بانک اطلاعاتی خود (به صورت آنلاین) آخرین ورژن از هر نرم افزار را دریافت کرده و اگر جدیدتر از نسخه نصب شده در سیستم شما باشد، به شما اطلاع خواهد داد.

 

کافیست تا نرم افزار Software Informer را نصب و اجرا کنید. سپس این نرم افزار لیستی از برنامه های نصب شده در سیستم به همراه ورژن آنها را نمایش میدهد. و اگر نسخه جدیدی برای هر نرم افزار منتشر شده باشد به شما اطلاع خواهد داد.

 

اگر فقط میخواهید از آپدیت چند نرم افزار خاص با خبر شوید، میتوانید آنها را در این نرم افزار تیک بزنید تا فقط در مورد آن نرم افزارهای خاص به شما اطلاع رسانی کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار ایجاد نقطه بازگشت در ویندوز - Toolwiz Time Freeze 2.2

دانلود نرم افزار ایجاد نقطه بازگشت در ویندوز

Toolwiz Time Freeze 2.2

 

 

 

 

نرم افزار Toolwiz Time Freeze رقیبی تازه وارد برای نرم افزارهایی مثل Deep Freeze است.

 

کار این نرم افزار، محافظت از ویندوز شما در برابر تغییرات ناخواسته است. این نرم افزار هم برای کامپیوترهای عمومی (مثل کافی نت و سایت دانشگاه و مدارس) مفید است و هم برای کاربران شخصی.

 

شما میتوانید توسط این نرم افزار یک نقطه بازگشت در ویندوز خود ایجاد کنید. به این معنی که هر زمان که مایل باشید بتوانید تمام تنظیمات و فایل های خود را به همان شکلی که در زمان ایجاد نقطه بازگشت بود بازگردانی کنید.

 

مثلا اگر فایلی حذف یا اضافه شود، تنظیمات تغییر کند، کامپیوتر ویروسی شود، تنظیمات فونت و ظاهر ویندوز به هم بریزد، و ... این نرم افزار میتواند همه را به حالت اول (یعنی زمان ایجاد نقطه بازگشت) برگرداند.

 

شاید بتوان کار این نرم افزار را با System Restore ویندوز مقایسه کرد. اما نرم افزار Toolwiz Time Freeze دارای امکانات کامل تری است.

 

یکی از کاربردهای مهم این نرم افزار، استفاده در کامپیوترهای عمومی است. شما میتوانید این نرم افزار را مثلا بر روی کامپیوترهای کافی نت نصب کنید. حالا هر چقدر هم که کاربران مختلف پای سیستم باشند و فایل های مختلف را حذف و اضافه کنند یا در مرورگر تغییراتی ایجاد کنند یا تنظیمات ویندوز را عوض کنند فقط با ریستارت کردن ویندوز همه چیز به حالت اول برمیگردد! جالب است نه؟

 

نسخه جدید نرم افزار Toolwiz Time Freeze به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز با کمک ویجت ها - XWidget 1.8

نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز با کمک ویجت ها

XWidget 1.8

 

 

 

 

از ظاهر تکراری ویندوز خود خسته شده اید؟ حق دارید!

 

شاید وقت آن رسیده که دستی به سر و روی ویندوز خود بکشید و ظاهرش را کاملا عوض کنید. ایجاد تغییر در ظاهر ویندوز نیاز به تخصص چندانی ندارد. فقط کافیست تا از ابزار مناسب این کار استفاده کنید.

 

نرم افزار XWidget میتواند با مدیریت و نصب ابزارک یا همان Widget های متنوع و گوناگون، شکل و قیافه ویندوز شما را کاملا متحول کند. ابزارک های مورد نیاز خود را میتوانید در هر جایی از ویندوز قرار دهید تا علاوه بر زیبا تر کردن ویندوز، کار شما را نیز آسان تر کنند.

 

 

 

 

هزاران ابزارک مختلف برای نرم افزار XWidget طراحی شده اند که قطعا تعداد زیادی از آنها مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

 

با نصب XWidget و استفاده از ابزارک های آن، ظاهر و کارایی ویندوز شما کاملا عوض خواهد شد. تعداد زیادی از ابزارک های جالب XWidget در همین مطلب قابل دانلود است. و بقیه آنها را نیز میتوانید به سادگی از سایت رسمی آن دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان - Salfeld Child Control 13.5

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان

Salfeld Child Control 13.5

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان، Salfeld Child Control 13.5 منتشر شد!

 

همانطور که کودکان در دنیای واقعی نیاز به کنترل و مراقبت دارند، در فضای مجازی نیز باید مراقب آنها بود. مخصوصا در این روزها که کودکان ساعات زیادی را پای کامپیوتر و یا اینترنت میگذرانند.

 

نرم افزار Salfeld Child Control راهکار های مناسبی برای کنترل والدین بر روش استفاده کودکان از کامپیوتر ارائه میدهد. توسط این نرم افزار میتوانید محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد کنید تا با خیال راحت اجازه استفاده کودکان از کامپیوتر را بدهید.

 

این نرم افزار میتواند دسترسی به فولدرها، فایل ها، نرم افزارها، بازی ها، و ... را محدود کند. یا فقط در ساعت های خاصی اجازه کار با کامپیوتر را بدهد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید دسترسی به اینترنت را محدود کنید یا بعضی از سایت ها را فیلتر کنید. و یا فقط اجاره دسترسی به چند سایت خاص را بدهید.

 

ورژن جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار تبدیل فیلم سه بعدی - Xilisoft 3D Video Converter 1.1

دانلود نرم افزار تبدیل فیلم سه بعدی

Xilisoft 3D Video Converter 1.1

 

 

 

 

آیا دوست دارید فیلم های سه بعدی (3D) را در خانه تماشا کنید؟ نرم افزار Xilisoft 3D Video Converter خواسته شما را برآورده میکند!

 

این نرم افزار میتواند به سادگی و با سرعت بالا، فیلم های دو بعدی (معمولی) را به فیلم های سه بعدی (3D) تبدیل کند.

 

نرم افزار Xilisoft 3D Video Converter علاوه بر این، قابلیت تبدیل فیلم های 3 بعدی به 2 بعدی را هم دارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار بیشتر آشنا شوید. و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

ویژوال استودیو 2013 نسخه نهایی - Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate Final

دانلود ویژوال استودیو 2013 نسخه نهایی

Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate Final

 

 

 

 

ویژوال استودیو 2013 ، جدیدترین نسخه از پکیج کامل ابزارهای برنامه نویسی مایکروسافت است.

 

Visual Studio مجموعه کاملی از تمام ابزارهای برنامه نویسی را شامل میشود که از طرف کمپانی مایکروسافت عرضه شده و از مهم ترین ابزارهای توسعه برنامه های تحت ویندوز و همچنین نرم افزارهای تحت وب میباشد.

مجموعه Visual Studio در واقع یک IDE (یا Integrated Development Environment به معنای محیط توسعه یکپارچه) است. یعنی برنامه نویسان با استفاده از مجموعه ابزارهایی که در قالب ویژوال استودیو ارائه شده است، میتوانند بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی دیگر، برای پلتفرم های مختلف برنامه نویسی کنند. فرقی نمیکند که هدف آنها یک Application تحت ویندوز باشد یا یک نرم افزار موبایل و یا حتی نرم افزار تحت شبکه. ویژوال استودیو تمام ابزارهای لازم را دارد.


ویژوال استودیو، ابزارهای لازم برای برنامه نویسی و توسعه تحت محیط های زیر را فراهم میکند :


ASP.Net , VB.Net , C# , C++ , Java

 

 

نسخه نهایی و کامل ویژوال استودیو 2013 (یعنی نسخه Ultimate) را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد - PasteCopy.NET

نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد

PasteCopy.NET

 

 

 

 

وقتی شما روی فایلی کلیک راست میکنید و گزینه Copy را میزنید، آدرس آن فایل در حافظه ای به نامکلیپ بورد (Clipboard) ذخیره میشود. سپس وقتی در جای دیگری گزینه Paste را میزنید، ویندوز این حافظه را میخواند و میفهمد که چه چیزی را باید در اینجا Paste کند.

 

همچنین وقتی متنی را انتخاب و آن را Copy میکنید متن مورد نظر در همین حافظه قرار میگیرد. و هنگام Paste کردن از همین حافظه خوانده میشود و درج میگردد.

 

در حالت عادی، ویندوز یک حافظه Clipboard بیشتر ندارد. یعنی با قرارگیری هر اطلاعات جدیدی در کلیپ بورد، اطلاعات قبلی از بین میرود.

 

اما برخی از نرم افزارها هستند که میتوانند Clipboard را مدیریت کرده و به تعداد نامحدود حافظه موقت کلیپ بورد در اختیار شما قرار دهند. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار PasteCopy.NET است.

 

وظیفه نرم افزار PasteCopy.NET ، مدیریت حافظه کلیپ بورد است. این نرم افزار هر چیزی که در کلیپ بورد قرار میگیرد را به صورت یک لیست ذخیره میکند و میتواند در هر زمان آن را در اختیار کاربر قرار دهد. مثلا اگر روی 10 فایل مختلف به ترتیب کلیک راست کرده و Copy را بزنید، بعدا میتوانید با کمک این نرم افزار انتخاب کنید که کدام فایل در کجا Paste شود.

 

با این توضیحات، اگر احساس میکنید که این نرم افزار به درد شما میخورد، میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های بهشت و آدرس bachehayebehesht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.